Dec 31, 2012

Kenangan paling best di 2012!!

Ermmmmmm.....
Byk kenangan di tahun 2012.
Ade yg pahit, ade yg manis.
Aku pon manusia jgek tak lari drpd melakukan kesilapan.

Tp thn ak rse ak mcm slow cket.
Xbyk xtvt yg ak bt nk compare dgn thn yg lepas2.
Ak byk m'habeskan waktu dgn study [stado pon ade gak]
Thn ni jgek aku mmg m'gileeeee studynye.
Semangat nk dpt DL.
Kate ko......

Thn ni jgek ak dpt ank buah baru. Itulah kenangan paling manis yg aku rse.
Permata kami sekeluarge.
Almaklomlah cucu pertame mmg jadik kegilaan kami sekeluarga.
Ko bygkn lah yea.
Kalo time die ade kt umh tu kami mmg xleh nk bt kje lgsg.
Bkn sbb die kaco ke ape.
Tp sbb die CUTE!
Makanye bile bgn tido jek msg2 dok keliling die termasuklah atok ngn wannye.
Bknnye kjp2 lps tu brulah msg2 wat kje.
Lps tu kalo mlm b4 die tdo pon mcm tu gak.
WAJIB m'ngadap die dlu.
Hahahahaha!!
Tu lah ank buah aku.

Nurin Nadiah






Semoge di thn baru yg akn dtg akn lbh bermakna.
Azam?? Biarlah rahsia....
Ape yg plg pntg aku b'doa agar dikurniaankn kesihatan & kederat.
Supaye aku dpt jd HAMBA yg kerdil kepadaNya.
Supaye aku dpt menabur BAKTI utk keluarge.
Supaye aku dpt MENAMATKAN sisa study yg b'baki.
Supaye aku dpt m'nyalurkan khidmat utk MAJIKAN.
Supaye aku jd ISTERI yg sah & solehah utk en daus.
Semoge perjalanan kami m'bina 'MASJID' ini b'jalan dgn lancar.
Aminnnnnnn.....

No comments:

Post a Comment