Jan 9, 2017

Fuhhhhh~ Fuhhhhhh~ Ade yang rindu kite tak??

Ade yg merindui aku tak??? tampor kang!
Aku datangggggg lagi.... Hahahaha!

Nampak sgt aku dah lame menghilangkan diri.
Tup.... Tup.... dah melangkah ke tahun 2017.
Alahaiiii........ Aku yg sibuk dgn macam2 urusan.
Salah satunye aku kene training kat luar opis.
Berbulan-bulan lamenye. Agak stress lahhhh.
Takpe anggaplah tu ujian2 kecil drpd Allah.
Alah bisa, tegal biasaaaaaa....
Bukan senang nak jadi senangggg oiiii.
Kehidupan yang semakin mencabar.
Pernah rase sampai senak dada.
Pernah rase mcm sesak nafas.
Pernah rase mcm muka tembok.
Pernah rase mcm diri dipijak.
Tapi demi HIDUP aku teruskan jugak.

Hidup bukan utk DIRI.
Tetapi utk anak2.
Sebab anak2 aku terus bangkit.
Melawan sume halangan dan rintangan.
Sebab mereka lbh perlukan aku.
Aku pon taktau mne datang kekuatan tu.
Mungkin datang dari bahagian yg paling dalam.
Kehidupan kite tak sama. Jadi jangan dibandingkan langit dengan bumi.
Hanya apple to apple je yg tau. ( amende tah aku merepek nih oiiiii )

Biarlah kenangan 2016 terus mekar ingatan.
Yang manis2 aku simpan rapi.
Yang masam2 aku perkemas dan perbaiki bagi cantik.
Tak mintak lebih, cukuplah sekadar DOA2 kalian.

Ameennnn......

No comments:

Post a Comment